Klantenservice

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door ons te mailen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

F.A.Q.

Er komen geen extra kosten bij.

Vul hier het antwoord in.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras non dignissim justo. Suspendisse fringilla dolor non posuere scelerisque. Fusce sit amet leo et tellus lobortis ultricies. Nulla dapibus et magna at maximus.

Vul hier het antwoord in. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras non dignissim justo. Suspendisse fringilla dolor non posuere scelerisque. Fusce sit amet leo et tellus lobortis ultricies. Nulla dapibus et magna at maximus.